سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

سايت ايثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی (privacy policy )

پايگاه خبري و اطلاع رساني مردمي كد:8912

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 374
بازدید کل : 132042
تعداد مطالب : 800
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Rbiter.com”>


عنوان 19000 : برپایی همایش تبیین نقش رهبری و ولایت در شکل گیری حماسه مردمی 9 دی

عنوان 19000 : برپایی همایش تبیین نقش رهبری و ولایت در شکل گیری حماسه مردمی 9 دی + بازتاب گسترده سخنان رهبر انقلاب در اجلاس حمایت از انتفاضه + كافی‌نت‌ها اطلاعات هويتی كاربران را ثبت كنند+ توضیحات پلیس فتا  + پیام تسلیت امام خامنه ای در پی درگذشت حاج ذبیح‌الله بخشی

 

 بازتاب گسترده سخنان رهبر انقلاب در اجلاس حمایت از انتفاضه

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد
برپایی همایش تبیین نقش رهبری و ولایت در شکل گیری حماسه مردمی 9 دی

خبرگزاری فارس: دبیر شورای عالی خواهران بسیج جامعه زنان با اشاره به برپایی همایش 9 دی راهی به سوی فردا گفت: این همایش به منظور بررسی تبیین ابعاد این حماسه مردمی، دستاوردهای آن و تبیین نقش رهبری و ولایت در ایجاد حماسه مردمی 9 دی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برپایی همایش تبیین نقش رهبری و ولایت در شکل گیری حماسه مردمی 9 دی

مینا بیابانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان فارس با اشاره به برپایی همایش 9 دی راهی به سوی فردا اظهار داشت: این همایش به منظور بررسی تبیین ابعاد این حماسه مردمی،دستاوردهای آن و تبیین نقش رهبری و ولایت در ایجاد حماسه مردمی 9 دی امروز در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه در محل بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با حضور زنان فرهیخته و اندیشمند، اقشار مختلف بسیج، نمایندگان زن مجلس، مسئول بسیج جامعه زنان کشور برگزار می‌شود. 

دبیر شورای عالی خواهران بسیج جامعه زنان با بیان اینکه میزگرد بررسی تبیین ابعاد و حماسه 9 دی نیز در این همایش برگزار می‌شود، گفت: ملت ایران با بصیرت و بیداری با خلق حماسه 9 دی پیروزی شکوهمند دیگری را برای خود رقم زد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در تمام عرصه و صحنه‏ها توطئه‏های شوم دشمنان را خنثی می‏کنند، اضافه کرد: حضور پررنگ مردم در حماسه 9 دی 88 اوج ولایت‏پذیری مردم و نشان‏دهنده بصیرت بالای آنهابود و ما با برگزاری این همایش قصد داریم تا حماسه این روز را در تاریخ ایران زنده نگه داریم.
انتهای پیام/

 

شبکه آمریکایی ام.اس.ان.بی.سی در گزارشی از محکوم کردن طرح پیشنهادی تشکیل دو کشور در سازمان ملل خبر داد و اعلام کرد: رهبر کشوری که سال‌هاست از سوی اسراییل و آمریکا به حمله نظامی تهدید می‌شود به صهیونیست‌ها و متحدانشان هشدار داد که در انتظار ضربه فلج کننده‌ای باشند که موشک‌های ناتو نیز نخواهد توانست سپری در برابر آن باشند.

پس از مراسم افتتاحیه اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در این برنامه، رسانه‌های جهان در سطح گسترده‌ای به بازتاب سخنان ایشان پرداختند.

به گزارش «تابناک»، موضع محکم آیت الله العظمی خامنه ای پیرامون مسئله فلسطین، به ویژه آنجا که فرمودند: «سرزمین فلسطین از نهر تا بحر است، نه یک وجب کمتر»، از زوایای مختلف مورد بررسی رسانه های منطقه و جهان قرار گرفت.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با پرداختن به سخنان مقام معظم رهبری نوشت: رهبر ایران با تاکید بر لزوم پایان یافتن خشونت‌های غرب علیه فلسطینیان هشدار داد که يا بايد دست از زورگویي طولاني مدت خود بردارند و حق ملت فلسطين را بشناسند و از نقشه‌ صهيونيست‌هاي زورگو و ضد بشر پيروي نكند و يا در انتظار ضربه‌هاي سخت‌تر در آينده‌ نه چندان دور باشند.

این روزنامه در ادامه بر مواضع ایشان در خصوص لزوم برگزاری رفراندوم در منطقه و همچنین بر لزوم مقاومت فلسطینیان در برابر اسرائیل تاکید و به سخنرانی خالد مشعل نیز در این کنفرانس اشاره کرده است.
 
روزنامه جرزالم پست نیز به انتقاد رهبر انقلاب از طرح دو کشور فلسطینی و اسراییلی اشاره کرد و در واکنش به این سخنان به نقل از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر صهیونست‌ها نوشت: سخنان ضداسراییلی رهبر ایران نشان از اهداف این کشور در نابودی ما دارد و پافشاری بر لزوم تقویت شرایط امنیتی اسراییل و به رسمیت شناخته شدن کشور یهودی اسراییل را عینیت می‌بخشد.

تیتر این روزنامه این گونه بود: [آیةالله] خامنه‌ای در کنفرانس انتفاضه راه حل دو کشور [فلسطین و اسرائیل] را رد کرد.
 
این روزنامه همچنین در گزارش خود، به حضور نمایندگانی از 50 کشور در اجلاس مزبور اشاره کرده است.

هاآرتص با انعکاس سخنان رهبر انقلاب گزارش داد: آیت الله علی خامنه‌ای در کنفرانس تهران اسراییل را یک غده سرطانی خواند و از فلسطینیان خواست تا تلاش‌های خود را به شکل گیری کشوری بر پایه مرزهای پیش از سال 967 محدود نسازند.

 اما سخنان مقام معظم رهبری نخست وزیر صهیونیست‌ها را نیز به واکنش وا داشت و این روزنامه در خبری دیگر به نقل از او تصریح کرد: اسراییل کماکان به دنبال دستیابی به صلح است و امنیت نسل‌های بعدی‌اش را تضمین خواهد کرد.

این روزنامه همچنین در گزارش خود به سخنان سال گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با یکی از رهبران حماس نیز اشاره کرد و به نقل از ایشان نوشت که حمایت غرب از اسرائیل بی‌فایده است چرا که به خواست خداوند، نابودی اسرائیل نزدیک است.

شبکه آمریکایی ام.اس.ان.بی.سی در گزارشی از محکوم کردن طرح پیشنهادی تشکیل دو کشور در سازمان ملل خبر داد و اعلام کرد: رهبر کشوری که سال‌هاست از سوی اسراییل و آمریکا به حمله نظامی تهدید می‌شود به صهیونیست‌ها و متحدانشان هشدار داد که در انتظار ضربه فلج کننده‌ای باشند که موشک‌های ناتو نیز نخواهد توانست سپری در برابر آن باشند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: ملت فلسطين مانند هر ملت ديگری حق دارد سرنوشت خود را تعيين كند و نظام حاكم بر كشورش را برگزيند. همه‌ مردم فلسطين از مسلمان و مسيحي و يهودي در هر کجا که هستند؛ در داخل فلسطين، در اردوگاه‌ها و در هر نقطه‌ ديگر، در يك همه پرسي عمومي شركت كنند و نظام آينده‌ فلسطين را تعيين كنند.

رویترز در ادامه افزود: رهبر ایران در سخنان خود بر حمایت ایران از گروه‌های مخالف اسراییل از جمله حماس، تاکید داشت و طرح محمود عباس را مردود اعلام کرد.

شبکه خبری سی.بی.اس نیوز آمریکا نیز در انعکاس سخنان مقام معظم رهبری، گزارش داد: رهبر ایران در اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بیان داشت که مدعاي آزادي فلسطين است، نه آزادي بخشي از فلسطين. هر طرحي كه بخواهد فلسطين را تقسيم كند، يكسره مردود است.

خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی از بیانات مقام معظم رهبری چنین نوشت: آیةالله علی خامنه‌ای، رهبر عالی ایران روز شنبه هر گونه طرحی را که منجر به تقسیم سرزمین فلسطین شود، رد کرد.

این خبرگزاری به نقل از مقام معظم رهبری تصریح کرد که هر طرحی که دو کشور را در سرزمین فلسطین به رسمیت بشناسد مستلزم به رسمیت شناختن موجودیت رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین است. مردم فلسطین همان‌گونه که در غزه نشان دادند، تنها در سرزمینی حکومت خود را تشکیل خواهند داد که از اشغال اسرائیل آزاد شده باشد.
 
خبرگزاری فرانسه نیز بر پیشنهاد ایران مبنی بر برگزاری رفراندوم با حضور تمامی مردم فلسطین تاکید کرده است.

آسوشیتدپرس، خبرگزاری معروف آمریکایی در انعکاس سخنان رهبر انقلاب نوشت: رهبر عالی ایران با محکوم به شکست دانستن طرح تشکیلات خودگردان برای اعلام کشور فلسطینی از طریق سازمان ملل متحد، از طرح دو کشور فلسطینی و اسرائیلی انتقاد کرد.
 
به نوشته این خبرگزاری، آیةالله خامنه‌ای تاکید کرد که فلسطینیان نباید خود را محدود به مرزهای 1967 کنند که مستلزم به‌رسمیت شناختن اسرائیل است، چرا که تمام این سرزمین به فلسطینیان تعلق دارد.
 
آسوشیتد پرس افزود: [آیةالله] خامنه‌ای، بار دیگر اسرائیل را یک "غده سرطانی" دانست که باید برچیده شود. وی تصریح کرد که "ادعای ما آزادی تمام فلسطین است و نه تنها بخشی از آن. فلسطین سرزمینی است که از رودخانه اردن تا دریای مدیترانه گسترده شده است."
 
این خبرگزاری همچنین به نقل از مقام معظم رهبری نوشت که مقاومت تنها گزینه باقی مانده پیش روی فلسطینیان است و فلسطینیان باید با هر هزینه‌ای این مقاومت را تا آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل ادامه دهند.
 
آسوشیتد پرس افزود: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش فتح خواستار رسیدن به راه حلی مبتنی بر گفتگو هستند در حالی که حماس، قسم خورده است که اسرائیل را نابود کند.
 
علاوه بر نشریات فوق، بسیاری از نشریات و رسانه‌های جهان سخنان رهبر انقلاب اسلامی را به نقل از خبرگزاری اسوشیتدپرس منعکس کرده‌اند. برخی از این رسانه‌ها و نشریات عبارتند از: ای‌بی‌سی نیوز، گاردین، ام‌اس‌ان‌بی‌سی، سیاتل‌تایمز، بوستون، دیلی‌بولتن، اوماها، هندو و ...

 

 

 ********************************************************************

 كافی‌نت‌ها اطلاعات هويتی كاربران را ثبت كنند+ توضیحات پلیس فتا

  سرویس اجتماعی ـ معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا در اطلاعیه‌ای، بیست دستورالعمل‌ درباره افزایش ضریب امنیت اطلاعات کاربران صادر و اعلام کرد که مدیران دفا‌تر خدمات اینترنت (کافی‌نت‌ها) موظفند حداکثر در پانزده روز از تاریخ ابلاغ این اطلاعیه نسبت به اجرای مفاد اعلام شده، اقدام کنند، وگرنه اقدامات لازم انتظامی و معرفی متخلفان به مراجع‌قضایی صورت خواهد گرفت.

کلیه مراکز و صنوفی که مجوز ارائه‌ خدمات دسترسی ندارند (مثل دفاترفنی، بازی‌سرا‌ها و غیره)، مجاز به ارائه خدمات اینترنت نیستند و در صورت مشاهده این گونه از مراکز و اصناف که به صورت غیرمجاز نسبت به ارائه خدمات دسترسی اقدام می‌کنند، برخورد انتظامی و قضایی با آنان صورت خواهد گرفت.

به گزارش «تابناک»، ساماندهی‌ دفا‌تر، کاهش مخاطرات و آسیب‌ها و حمایت از فعالیت قانونی مدیران و صاحبان کسب و کار این دفا‌تر، نکات زیر را برای آگاهی و اجرای سریع از سوی مدیران دفا‌تر، اعلام می‌کند.

دفا‌تر خدمات اینترنت موظفند نکات زیر را منطبق با آیین‌نامه دفا‌تر خدمات اینترنت (کافی‌نت)، ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های اتحادیه صنف رایانه، داده ورزی و ماشین‌های اداری را رعایت کنند:

۱ـ دفا‌تر خدمات اینترنت (کافی‌نت) موظفند مدرک مجوز خود را در محل مناسب و در معرض دید مشتریان گذارند و همچنین محل این دفا‌تر در معرض دید و نظارت عمومی بوده و همه ضوابط اماکن عمومی را رعایت کنند.

تأمین پهنای باند از ارایه‌دهندگان غیرمجاز از طریق ماهواره ممنوع است

۲ ـ دفا‌تر خدمات اینترنت (کافی‌نت) موظفند پهنای باند مورد نیاز خود را الزاماً از طریق شرکت‌های دارای پروانه ارایه‌کنندگان خدمات اینترنتی (ISP) تأمین کنند؛ بنابراین، تأمین پهنای باند از ارایه دهندگان غیر مجاز از طریق ماهواره مطابق قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات دریافت از ماهواره، اکیدا ممنوع است.

۳ ـ مدیران دفا‌تر و دارندگان مجوز فعالیت این‌گونه از دفا‌تر ملزم به رعایت مفاد شرایط عمومی، موضوع مادهٔ سه آیین‌نامه‌ دفا‌تر خدمات اینترنت هستند.

۴ـ مدیران دفا‌تر خدمات اینترنت موظفند مدارک لازم درباره تأمین پهنای باند و رعایت شرایط عمومی را حسب مورد در اختیار بازرسان پلیس فتا گذارند.

ارایه هر گونه خدمات غیرحضوری، ممنوع است

۵ ـ ارائه هرگونه خدمات غیرحضوری از طریق دفا‌تر خدمات اینترنت ممنوع است.

۶ ـ ارائه هرگونه خدمات، غیر از خدمات اینترنت به صورت حضوری، همچون فروش نرم‌افزار، تایپ و پرینت، راه‌اندازی سیستم‌های بازی رایانه‌ای و... ممنوع است.

۷ ـ صاحبان مجوز دفا‌تر خدمات اینترنت موظفند برای تصدی مسئولیت اجرایی از افرادی بهره گیرند که دارای شرایط متعهد و مجرب، حسن شهرت و نداشتن سوء سابقه کیفری و قضایی و متاهل با دست‌کم ۲۵ سال سن باشند.

کافی‌نت‌ها، اطلاعات هویتی کاربران را ثبت کنند

۸ ـ دفا‌تر خدمات اینترنت موظفند، اطلاعات هویتی کاربران را با دریافت مدارک شناسایی معتبر (ترجیحا «کارت ملی») ثبت و از دادن خدمات به مراجعه‌کنندگانی که مدارک شناسایی نمی‌دهند، خودداری کنند.

۹ ـ اطلاعات هویتی که باید مورد ثبت دقیق قرار گیرند، عبارتند از: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، کدپستی و شماره تلفن تماس است.

۱۰ـ دفا‌تر خدمات اینترنت موظفند، افزون بر اطلاعات هویتی کاربران، سایر اطلاعات کاربری شامل روز و ساعت استفاده، IP اختصاص یافته و فایل‌لاگ‌ وب‌سایت‌ها و صفحات رویت شده را ثبت و دست‌کم تا شش ماه نگهداری کنند.

۱۱ ـ صورت حساب چاپی زمان و هزینه استفاده باید به کاربران تحویل داده شود.

۱۲ ـ استفاده و در اختیار گذاشتن هر گونه ابزار دسترسی به سایت‌های فیلتر به مانند انواع فیلترشکن‌های قابل نصب روی رایانه یا معرفی سایت‌های فیلترشکن و خدمات‌گیرندگان یا استفاده از هر گونه VPN بر سیستم‌های رایانه‌ای دفا‌تر خدمات اینترنت ممنوع است.

۱۳ ـ مدیران دفا‌تر خدمات دسترسی موظفند زمینه‌هایی را فراهم کنند که اطلاعات کاربر پیشین (شامل سایت‌ها، صفحات دیده شده، فعالیت‌ها، ID‌ها، آدرس‌های ایمیل و...) به محض قطع استفاده کاربر، از بین رفته و برای کاربران بعدی که از آن رایانه استفاده می‌کنند، قابل بازیابی نباشد.

۱۴ ـ رایانه‌های استفاده شده در مراکز خدمات اینترنت (کافی‌نت) باید الزاما در حالت کاربر محدود (LIMITE I USER) در اختیار کاربران قرار گرفته و درگاه‌های ورودی سیستم رایانه‌ای شامل درگاه‌های USB، کارت‌خوان‌ها و سایر درگاه‌هایی که امکان اتصال حافظه‌های جانبی به آن‌ها وجود دارد، به صورت نرم افزاری بسته شود.

۱۵ ـ در صورت نیاز کاربر به استفاده یا فرستادن فایل رایانه‌ای باید انتقال از طریق متصدی اجرایی دفتر خدمات اینترنت و از طریق شبکه داخلی دفتر بر سیستم رایانه‌ای کاربر و پس از اطمینان از سلامت و آلوده نبودن فایل رایانه‌ای به بدافزار‌ها، تروجان‌ها و ویروس‌ها صورت بگیرد.

۱۶ ـ مدیران دفا‌تر خدمات اینترنت موظفند هر روز در پایان ساعت کاری کافی‌نت نسبت به وارسی سیستم‌های رایانه‌های برای عدم نصب نرم افزارهای KEY LOGGER، آلودگی به ویروس‌ها و بدافزار‌ها و از میان بردن اطلاعات باقی مانده کاربران اقدام کنند.

نصب دوربین مدار بسته‌ الزامی شد

۱۷ـ نصب دوربین مدار بسته داخلی با قابلیت ضبط تمام‌وقت، نگهداری تصاویر و امکان بازبینی تا شش ماه الزامی است.

۱۸ ـ مدیران دفا‌تر خدمات اینترنت باید نسبت به برقراری امکان فنی ارسال پیام بر سیستم‌های رایانه‌ای دفتر در مورد اعلام زمان استفاده و هشدارهای کاربری اقدام کنند.

۱۹ ـ مدیران دفا‌تر خدمات اینترنت موظفند به نحو مقتضی نسبت به نصب و نمایش مفاد قانون جرایم رایانه‌ای و فهرست مصادیق محتوای مجرمانه در دید کاربران اقدام کنند.

۲۰ ـ مدیران و متصدیان اجرایی دفا‌تر موظفند از استفاده‌ بیش از یک نفر از هر دستگاه رایانه‌ای متصل به اینترنت، جز در مواردی که کاربر ناآشنا قصد استفاده از خدمات عمومی را داشته باشد و از یکی از نزدیکان و آشنایان خود برای کمک و تسهیل امور خود استفاده می‌کند، جلوگیری کنند.

توضیحات پلیس فضای تولید و تبادل اطّلاعات ناجا (فتا)

پلیس فضای تولید و تبادل اطّلاعات ناجا در پی شدّت گرفتن شکایت‌های مردم از جرایم رخ داده با منشأ کافی‌نت‌ها و نیز افزایش میزان سوءاستفاده هکرها و تبهکاران از خدمات این دفاتر ـ که عمدتاً بدون بر جای گذاشتن ردّپایی ـ از هویّت واقعی آنان صورت می‌پذیرد، به جهت تأمین خواسته‌ مردم و افزایش امنیت آنان در استفاده از خدمات این دفاتر که قطعاً منجر به توسعه‌ و ارتقای کسب و کار این دفاتر نیز خواهد شد، نسبت به تهیه و ابلاغ اطّلاعیه مذکور اقدام کرد.

هم‌اینک بسیاری از کافی‌نت‌ها و سیستم‌های رایانه‌ای نصب شده در این دفاتر، به مراکز اصلی آلودگی‌های نرم‌افزاری شامل انواع بدافزارها، ویروس‌ها، تروجان‌ها و نرم‌افزارهای ثبت اطّلاعات وارد شده توسّط کاربران (Keylogger) تبدیل شده‌اند. بسیاری از مردم برای بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی دولتی و خصوصی، همچون ثبت اطّلاعات اقتصادی خانوار، پرداخت اینترنتی قبوض، نام‌نویسی در آزمون ورودی دانشگاه‌ها، فرستادن ایمیل و دیگر فعّالیّت‌های اینترنتی از خدمات این دفاتر استفاده می‌کنند. امّا بی‌آن که خود بدانند، اطّلاعات بابهایشان به راحتی از راه نرم‌افزارهای آلوده و جاسوسی برای تبهکاران و مجرمان فرستاده می‌شود.

 تقریباً همه کسانی که با موضوع برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی‌شان به این پلیس مراجعه کرده‌اند، دست‌کم یک بار از طریق یکی از همین سیستم‌های رایانه‌ای آلوده در کافی‌نت‌ها، اطّلاعات کارت بانکی خود را در درگاه‌های پرداخت الکترونیکی وارد کرده‌اند. این تنها یکی از آسیب‌ها و جرایم عمده‌ و تأثیرگذاری است که از این طریق صورت می‌پذیرد و جرایم دیگری نیز در پس پنهان ماندن هویّت در حوزه‌های عمده جرایم اخلاقی، هک و نفوذ به سایت‌ها و سامانه‌های رایانه‌ای و مخابراتی، جرایم مرتبط با کلاهبرداری و جرایم علیه اشخاص و هتک حیثیت و آبروی آبرومندان اتّفاق می‌افتد.

از این رو، این پلیس با وجود روبه‌رو بودن با بسیاری از مسائل و جرایم در حوزه‌های دیگر اینترنت و فضای سایبری، موضوع رسیدگی و ساماندهی کافی‌نت‌ها را در اولویت اقدام خود است و اطّلاعیه روز گذشته را منطبق بر قوانین و آیین‌نامه‌های اجرایی موجود ابلاغ کرد.

درباره شبهه ثبت اطّلاعات کاربری و هویّتی که از منظر حقوق شهروندی مورد نقّادی قرار گرفته است، بایستی به آگاهی برسد که بر پایه مادّه 32 قانون جرایم رایانه‌ای، تمامی ارایه دهندگان خدمات دسترسی ـ که کافی‌نت‌ها نیز در شمول تعریف ارا‌یه‌دهندگان خدمات دسترسی قرار می‌گیرند ـ موظّف به نگهداری داده‌ترافیک (Log File) تا شش ماه هستند.

ماده 32 ـ ارایه‌دهندگان خدمات دسترسی موظفند داده‌های ترافیك را دست‌کم تا شش ماه پس از ایجاد و اطلاعات كاربران را دست‌کم تا شش ماه پس از پایان اشتراك نگهداری كنند.

تبصره1ـ داده ترافیك هر گونه داده‌ای است كه سامانه‌های رایانه‌ای در زنجیره ارتباطات رایانه‌ای و مخابراتی تولید می‌كنند تا امكان ردیابی آنها از مبدأ تا مقصد وجود داشته باشد. این داده‌ها شامل اطلاعاتی از قبیل مبدأ، مسیر، تاریخ، زمان، مدت و حجم ارتباط و نوع خدمات مربوطه می‌شود.

تبصره2 ـ اطلاعات كاربر هرگونه اطلاعات راجع به كاربر خدمات دسترسی از قبیل نوع خدمات، امكانات فنی مورد استفاده و مدت زمان آن، هویت، آدرس جغرافیایی یا پستی یا پروتكل اینترنتی (IP)، شماره تلفن و دیگر مشخصات فردی اوست.

همان گونه که از متن این مادّه و دو تبصره آن برمی‌آید، کافی‌نت‌ها موظّفند ضمن ذخیره اطّلاعاتِ داده‌ترافیک و اطّلاعات کاربران، آن‌ها را حدّاقل شش ماه نگهداری کنند. این الزام از این جهت است که در صورت شکایت اشخاص امکان وارسی و بررسی اسناد در جهت کشف جرم و شناسایی مجرم وجود داشته باشد. داده ‌ترافیک یا Log File به معنای محتوای دیده شده توسّط کاربر نیست و مشروح آن در تبصره 2 این مادّه قانونی نیز ذکر شده است.

صاحبان دفاتر خدمات اینترنت نیز مطمئن باشند که اجرای این ابلاغیه سرانجام به اعتماد و اطمینان کاربران از سلامت خدمات این دفاتر منجر خواهد شد که رونق کسب و کار آنان را در پی خواهد داشت.

********************************************************************

پیام تسلیت در پی درگذشت حاج ذبیح‌الله بخشی

 

حضرت آيت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت حاج ذبیح‌الله بخشی، پیر دلاور جبهه‌های جهاد را تسلیت گفتند و پاداش صبر و ثبات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت كردند.
متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت پیر دلاور جبهه‌های جهاد، پدر دو شهید و همرزم و همراه هزاران شهید، مرحوم حاج ذبیح‌الله بخشی را به همه‌ی مجاهدان راه حق و به خانواده‌ی محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و علو درجات و پاداش صبر و ثبات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
15 دی 1390
 

***************************************************************************************

[تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif]

http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en

 www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy )

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=www.gheraati.abdolsamad@iran.ir&profile=mobile&usermedium=tv&warning=1&vextwarning=&lang=en

http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir

 ایمیل (پست الکترونیکی سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy))

(esarmir@yahoo.com)

آدرس شناسه سایت ایثار و مقاومت در بانک املاک و اطلاعاتی اینترنت بین الملل

http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30

sites© google :privacy policy gheraati.abdolsamad@ iran.ir

 شناسه گیم لافت مدیریت  سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy):

https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=...

شناسه سرچ آدرس این سایت و سایت های دیگر جهت رتبه سنجی آن در یاهو

http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo

شناسه آدرس سایت سامسونگ نیوز

http://www.m.samsung.com/in/news

 

http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir

http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir

http://www.uk.ask.com/puk

http://www.wzeu.ask.com

Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir  

آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر

Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php 

آدرس شناسه سرویس دهی (IT)  در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل

http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8

آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر

http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none

آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل

http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true

آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل

http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4

آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول 

 

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

 

  www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat
POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910
http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed
http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com
http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2 YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin
http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html
http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html
http://m.google.com/static/en/privacy.html
gheraati.abdolsamad@gmail.com
adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com
Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com
www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com
http://www.support.microsoft.com/kb/318380/
MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/
post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com]
postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889
sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/
Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#
http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat

www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بامدیریت خبری بسيجي و ايثارگر 8 سال دفاع مقدس و خادم ملت ایران عبدالصمدقرائتی تاريخ: پنج شنبه 15 دی 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) ««از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت العظمی خامنه ای دامت حفاظة »» در سخنرانی اولین روز هفته دولت در حضور ریاست جمهوری و هیئت دولت مورخه 2/6/91 (یکی از وظایف مهم پایگاه های اینترنتی تقویت وحدت ملی است ) ( پایگاه خبری عبدالصمد قرائتی(privacy policy) دارای شناسه ثبت جهانی یاهو به آدرس http://www.dnsw.info/gheraati.ir و همچنین شناسه ثبت جهانی در گوگل http://www.google.com/abuot/company http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.irشناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی(privacy policy) و رتبه جهانی آن در سایت وب آرمیتر sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/phpمعرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) مشتمل بر ۱۵۰ سایت اینترنتی در عرصه های مختلف ۱ - فناوری ۲- موشکی ۳ - سپاهی ۴ - بسیجی ۵ - پزشکی وسلامت ۶ - قضائی ۷- مجلس ۸ - موسسات و وزارتخانه ها ۹ - دانشجویی ۱۰- موسیقی اصیل ایرانی ۱۱ - ورزش و سلامت ۱۲ - سایبری ۱۳- علمی ۱۴-ائمه معصومین (امام هادی(ع) ۱۵ - آموزشی و تحقیقات و فناوری و ...... یکصد سایت دیگر جهت تحقیقات کاربران اینترنتی در داخل و بین الملل در فضای پاک (پیوندهای اینترنتی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (privacy policy ) ) لذا از کلیه کاربران داخل و خارج از کشور که متقاضی استفاده از فضای پاک اینترنتی جهت تحقیقات خود درکلیه اوقات شبانه روز و در عرصه های مختلف فوق الذکر می باشد می توانند به آدرس ذیل مراجعه و نهایت استفاده جهت تحقیقات خود در فضای پاک اینترنت ببرند http://www.isaar.gheraati.ir http://www.gheraati.ir http://www.esarm.ir و همچنین نیز می توانند در صورت تمایل در ۲۴ ساعت شبانه روز جهت(پیشنهادات و انتقادات و راهنماییهای مثبت خود از طریق ایمیل esarmir@yahoo.com در داخل و بین الملل با سایت مذکور ارتباط برقرار و تبادل نظر نمایند. من الله توفیق مدیریت سایت ایثار و مقاومت (privacy policy ) با کمال تشکر از کلیه کاربران اینترنتی داخل و بین الملل که با این سایت در تماسند . شماره ثبت ((شناسه ملی اینترنتی)) مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacypolicy به شماره 3033459312613105 برای اطلاع کاربران داخلی و بین المللی میباشد. عنوان : معرفی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی privacy policy بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی خبری و مردمی ایثار و مقاومت کد پایگاه ۸۹۱۲ بسم الله الرحمن الرحیم با عرض ادب و احترام ، حضور کلیه کاربران داخلی و بین الملل ، که از این سایت بازدید به عمل می آورند ، به استحضار کلیه آنها می رساند ، این سایت به ثبت ستاد ساماندهی پایگاهها و سایت های ایرانی درآمده و دارای مجوز قانونی میباشد ، و تنها هدف این سایت ارتقاء فضای پاک سایبری برای استفاده کلیه کاربران اینترنتی ، داخلی و بین الملل می باشد . مایلم که با افتخار و بالندگی هر چه تمام به استحضار کلیه کاربران داخلی و بین الملل برسانم . که این سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) به ثبت و صدور شناسنامه بین الملل و جهانی به آدرس : http://www.dnsw.info/gheraati.ir درآمده است . که این نتیجه زحمات چندین ساله فعالیت سیاسی جنگ سایبری فعالان سیاسی و ایثار گری مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) می باشد . من الله توفیق این سایت جهت تمکین از فرمایشات مقام معظم رهبری جهت مبارزه فعالان بسیجی ایثار گر با جنگ نرم سایبری به سرکردگی استکبار جهانی و اسرائیل غاصب از سال ۸۷ شروع به فعالیت نموده و تا توان دارد از نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین قطره خون در سنگر جنگ نرم با دشمنان دفاع خواهد نمود به حول قوه الهی کلیه حقوق این سایت ثبت شده ستاد ساماندهی کل کشور به آدرس : sites©google.2012.gheraati.abdolsamad@iran.ir/links/php برای مدیریت سایت عبدالصمد قرائتی privacy policy محفوظ می باشد . info@issar.gheraati.ir ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم من الله توفیق از کلیه خوانندگان سایت و بینندگان آن در کلیه ایام التماس دعا دارم جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد و پیگیری گزارشات از سوی مردم شهید پرور و شیعیان بین الملل و جهان آمادگی کامل را دارد با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy ایمیل مدیریت سایت ایثار و مقاومت جهت دریافت پیشنهادات ، انتقادات ، راهنمایی های کاربران محترم در شبانه روز آمادگی دریافت ایمیل شما در داخل و خارج از کشور و بین املل را دارم emali: esarmir@yahoo.comhttp://www.gheraati.abdolsamad@iran.ir http://www.isaar.gheraati.ir آدرس سایت http://www.esarm.ir آدرس سایت http://www.sandp.ir/en/a/fa/isaar.gheraati.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com آدرس های سرچ سایت ایثار و مقاومت در 400 موتور جستجوی گوگل و رتبه سنجی سایت مذکور و دیگر سایت ها از این طریق http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.webarbiter.com/fa/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www.wzeu.ask.com برای سرچ آدرس سایت مذکور در ایرانسل کلمه (عبدالصمد قرائتی در ایرانسل) را در گوگل سرچ نمایید ، بعدا شما سایت را مشاهده خواهید نمود تلفن : 09398548897 صندوق صوتی : 00989350001400 در ایرانسل با کمال تشکر مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی privacy policy Http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir آدرس شناسه سرچ این سایت و سایتهای رتبه بالا در گوگل به وسیله آدرس فوق الذکر Service:powerbyhttp://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php کاربران محترم اینترنت می توانند برای مشاهدی(شناسه بین المللی) سایت ایثار و مقاومت عبدالصمدقرائتی(privacy policy ) و آمار ترافیک آپدیت شده و دیگر مشخصه های هویتی سایت.... به ادرسhttp://www.seo-analysistools.com/web/howtovanish.com مراجعه و سپس در مرورگر(analyze)سایت مذکور آدرس http://www.isaar30.ir سرچ نمایند آنگاه خودتان مشاهده نمایید. آدرس شناسه سرویس دهی (IT) در خصوص سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی به صورت (09398548897) سرچ در گوگل http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 آدرس سرچ این سایت و سایتهای مختلف جهت بازیابی شناسه سیمیلر پیج در گوگل به وسیله ی آدرس فوق الذکر http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none آدرس شناسه جهانی سایت ایثار و مقاومت به وسیله ی سرچ سامسونک موبایل در گوگل http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true آدرس شناسه ی وب شاپ سامسونگ موبایل سرچ در گوگل http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 آدرس جدیدترین شناسه ی گیم لافت در وب شاپ سرچ در گول **************************************************************************** مدیریت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (Privacy policy)آمادگی دریافت (هر گونه پیشنهاد ، انتقاد ، راهنمایی....از طریق صندوق صوتی 00989350001400 دیتا مسیج سنتر را دارد) www.isaar30.ir آدرس ایمیل مدیریت سایت : ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) emali: esarmir@yahoo.com gmail:esarmirc@gmail.com gmail:adgh.pp.iran@Gmail.com gmail:iran.gheraati@gmail.com **************************************************************************************** [تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif][تصویر: fjj392b1yzwdd69pk8a.gif] http://www.google.com/intl/en/policies/privacy/usaکالیفرنیا privacyequest@postini.com http://www.isar.gheraati.ir/link/Dump/ http://www.vitrin.irancell.ir/cgi-bin/Mobiweb/homepage/privacypolicy.cig http://www.us.m.yahoo.com/w/global/main?.intl=us&.lang=en www.esarm.ir آدرس اصلی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy ) http://www.gheraati.abdolsamad @ iran.ir شناسه سایت ایثار و مقاومت در سرور(palringo) http://www.palringo.com/en/gb/terms-and-conditions شناسه سایت ایثارو مقاومت در گوگل http://www.google.com/recaptcha/lernmore http://www.nasdaqstockranking.com/ir-biosciences-holdings-inc-irbs.html www.google.com/m?q=www.388323901.ir http://www.wikimediafoundation.org/wiki/privacy_policy&ei=kd33toinfovk_abwoon2dq&ct=np&whp=3489شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در ویکی مدیا http://www.google.com/m/ig?sa=n http://www.google.com/gwt/x?q=policies.isaar.ir http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/search/details/htm/ http://www.amazon.gheraati.ir ) در سرور قدرتمند آمازون و آپاچی privacy policy شناسه سرور اختصاصی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی( http://www.statscrop.com/www/esarm.ir/ http://www.fa.wikipopia.org/gheraati.ir http://www.gheraati.statmyweb.com/s/ http://www.relatedurls.com/privacy policy.com http://www.iranlinker.ir/component/search/?searchword=isaar.gheraati.ir&searchphrase=all&Itemid=888 (privacy policy)ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی سایت ( ایران لینکر) و نمایش آن به صورت جهانی http://www.w3.org/comsortium/lega/privacy-sTatement-20000612#public-sTatement-20000612#public جهت سرویس دهی سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (w3.org) سرور خدماتی جهانی و امتیاز بندی جهانی آن در اینترنت (privacy policy) http://www.amazon/gp/help/customer/display.html/ref=footer_privacy?ie=UTF8&no0deid=468496 (privacy policy)آی پی سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی (USA) در سرور اختصاصی آمازون و نمایش جهانی آن http://www.jiumang.com/alexainfo/gheraati.ir http://www.alexa.com/help/privacy سرور خدماتی و اختصاصی الکسا جهت رتبه بندی جهانی سایت ایثار و مقاومت در ترافیک سایت های بین الملل http://www.prchecker.info/cheek_page_rank.php طریقه سنجش پیج رنک سایتها و بین الملل در سرور فوق الذکر در گوگل http://www.tarjoo.ir/ads?p=www.isaar.gheraati.ir&type=web شناسه ثبت سایت ایثار و مقاومت عبدالصمد قرائتی (privacy policy) در موتورهای قدرتمند جستجو گر ایرانی و برای سنجش دیگر سایت ها شناسه سایت ایثار و مقاومت عبد الصمد قرائتی در بانک اطلاعاتی ثبت پایگاه های مجوز دار اینترنتی (ایران لینکر) http://www.w3.org/consortium/legal/privacy-statement-20000612#public http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo/details.html http://www.dnsw.info/gheraati.ir http://www.google-search.nayabkala.ir/src_ privacy_ policy.html http://www.groups.yahoo.com/group/shadine/join http://www.jiumang.com/alexainfo/geraati.ir http://www.jiumang.com/alexainfo/endadtehran.ir http://www.rank.ir/Privacy.php http://www.google.com/m/search?site=universal&q=gheraati.alexa.com http://www.code.google.com/soc/ http://www.siteanalytics.compete.com/gheraati.ir/?metric=uv لینک مستقیم تلویزیون آنلاین(پخش ۱۵ کانال دیجیتال + ۱۵کانال رادیو زنده + کلیه اماکن متبرکه )http://www.4jok.com/tv http://www.4jok.com/tv http://www.takkhal.net/tv/index.htm esarmir@yahoo.com) http://www.google.com /gwt/x?client=ms-samsung&source=m&u=http://www.isaar.gheraati.ir/&=wsi=1f93f0af4567de17&ei=hytptrslhptj1qbk37dndg&wsc=eb&ct=pg1&whp=30 شناسه گیم لافت مدیریت سایت ایثار و مقاومت (عبدالصمد قرائتی privacy policy): https://www.wapshop.gameloft.com/wifi/cc_action.php?mail=esarmir@yahoo.com&password=2570109282&card_holder=www.esarm.ir/card-number=... http://www.info.yahoo.com/privacy/us/yahoo http://www.m.samsung.com/in/news http://www.webarbiter.com/en/isaar.gheraati.ir http://www.uk.ask.com/puk http://www/google.termsofservice/isaar.gheraati.ir Service:powerby http://www.yenwoo.com/wm/searchnumber.php http://www,google.com/search?q=www.gheraati.abdolsamad%40iran.ir&btnG=search&sitesearch=&ie=uTf-8&oe=uTf-8 http://www.m.la.samsungapps.com/category/index.do?op=&ca=17797&m=none http://www.waps.samsungmobile.com/latinamerica.jsp?parm1=-true http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir http://www.statscrop.com/keyword-ranking-analysis/domain/osake.jpg&ei/isaar.gheraati.ir http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feedhttp://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm http://www.wapsshop.gameloft.com/wifi/index.php?ms_sid=4 http://www.pressabout.us/isaar.gheraati.ir www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabari isaar va etlaa resani moghavemat POST:ILKTORONKIRAN:gheraati.abdoLsamad@iran.ir مدیریت سایت ایثار و مقاومت و پایگاه خبری واطلاع رسانی مردمی کد پایگاه:8910http://www.mywot.com/enssorecard/isaar.ir/feed http://www.d2c.infogin.com/en-gb/lnk00/=esarm.blogfa.com http://www.Privacy.microsoft.com/library/toolbar/3.0/search.aspx&ei=2YAHOO:http://www.esarm.mail.google.com/supportin http://www.mail.google.com/mail/help/intl/en/mobile.html http://www.google.com/a/help/intl/en/security/terms/new_privacy.html http://m.google.com/static/en/privacy.html gheraati.abdolsamad@gmail.com adbdolsamad.gheraati@iGoogle.com Email:www.adbdolsamad.gheraati_1966@yahoo.com www.abdolsamad.ghreaati@Gameloft.com http://www.support.microsoft.com/kb/318380/ MSN:Mobile:http:www.ent.mobile.msn.com/en-us/ post:ILktoronk:interneti:[privacyreQuest@postini.com] postin:support:portaL:http://www.president.ir/Fa/?ArtID=26889 sandoghsoti:daryaft:PAYAM:00989350001400/ Post:ilktoronkiran:gheraati.adolsamad@iran.ir#http://www.samandehi.ir/help/menunews.html#.http://www.samandehi.irmainuMenu.htm www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat www.gheraati.abdolsamade@iran.ir Modiriat site khabai isaar va moghavemat http://www.webmester.gheraati.com

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to esarm.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com